3 Temmuz 2013 Çarşamba

Bir Zamanlar Anadolu’da / 2011 filmi replikleri

Herkes yaptığının cezasını çekiyor, çocuklar ise büyüklerin günahlarını… (Naci) Herşeyin bir sebebi vardır. Bitti.. Yazıldıysa bitti.. Ha saymanla konuşmussun ha öküzle konuşmussun.. Kadınlar bazen çok acımasız olabiliryor doktor ya.. Valla, çok.. Şairin dediği gibi; Yine yıllar geçecek ve geride benden bir iz kalmayacak. Yorgun ruhumu karanlık ve soğuk kuşatacak.. Bir insan başkasını cezalandırmak için hakkaten kendini öldürebilir mi ? 20 senedir polisim, ne tipler gördüm… İnsan mı hayvan mı anlayamazsın (Naci) Gel lan! Top ağacı göstereceksin bana! Bana burada top gibi bir ağaç göstereceksin yoksa senin ecdadını sikeceğim! (Naci) Özellikle İstanbul’dan gelini, kızı aradığında, Almanya’da çok fazla vardır bizim şeyimiz, akrabaları gelip görmek istiyorlar cenazesini. Adam oradan açmış telefon, diyor ki. ‘Babamı gömmeyin, gelip öpeceğim. Ya kardeşim de, adam kokuyor. Nesini öpeceksin? (Muhtar) Muhtar, sen morgu falan bırak. Köyün elektriğini düzelt ya. Daha elektriği düzeltememişsin. Nedir o… ‘Ayranı yok içmeye…’ Neyse. (Naci) Halay başı olacaksın, Arap. Bu dünyada halay başı olacaksın (Naci) Şimdi Antep’te müdür Sacit abimiz vardı. Kulakları çınlasın, çok iyi bir insandı. Sizden iyi olmasın. O derdi ki nerede bir karışıklık görürsen kadına bakacaksın. Muhakkak bir kadın meselesi arayacaksın derdi. Hakikaten de senelerdir bakıyorum bir kere olsun adam haksız çıkmadı.(Naci) - Ya komserim siz sigaraya başladınız heralde, gene.. + Ya doktor ben bırakıyorum da o beni bırakmıyor şerefsiz. - İyi gidiyordunuz, ne oldu öyle birdenbire? + Ya birdenbire değildi doktor birdenbire olsun. 20 senedir polisim ben. Ne tipler gördüm ya.. İnsan mı hayvan mı anlayamazsın. Bi de bu Kenan gibileri vardır. Bunlar değişiktirler bunlar nasıl deyim ben öyle gururnan o şeysiyle adamı.. ezer ya bir yerde. Güler misin, ağlar mısın? Ben adamı dövüyorum, adam bana oğlunu emanet ediyor.(Naci) - Cesette kilot olmadığı tespit edildi. + Her an işe hazır halde dolaşıyormuş, rahmetli! - Ya doktor, bir insan bi başkasını cezalandırmak için hakkaten kendini öldürebilir mi doktor? Olabilir mi böyle bir şey ya, he? + Zaten intiharların çoğu başka birini cezalandırmak için yapılmıyor mu, savcı bey?

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarda argo kelimeler kullanmayınız.
Herhangi bir kaydınız yok ise yorumlama biçimini "anonim" olarak seçiniz.