2 Temmuz 2013 Salı

Jackie Brown Replikleri

Sana bir şey söyleyeyim mi? Bu, bir filmde göründüğü anda her pisliğin bunu isteyeceğinden eminim. Çok ciddiyim. Şu Hong Kong filmleri çıktığında, bu dünyadaki her siyah bir A.45 almak istiyordu. Ve bir tane de değil iki tane istiyorlardı. Çünkü onlar katil olmak istiyorlar. Ama bu filmlerin onlara öğretmedikleri bir şey var. A.45′lerin sürekli sıkışma sorunu var. Şimdi de müşterilerimi 9 mm 2′ye yöneltmeye çalışıyorum. Çünkü neredeyse aynı işi görüyor ve sıkışma sorunu yok. Ama şu pislikleri bilirsin. Onlara bir şeyi anlatamazsın ki.A.45 istiyorlar çünkü katilin elinde de A.45 vardı. – Benim için bakar mısın bebeğim? + Senin için olduğunu biliyorsun. – Kalk yoksa ayağımı kıçına sokarım. New York’tan bir adamdı. 9 mm’lik bir Smith Wesson istiyor. Peki neden istiyor? Çünkü “New York Undercover” filmindeki adam da onu kullanıyormuş. Film sayesinde 250 kazanacağım. Asla birinin yardımı olmadan yabancılarla iş yapma. – Kim bu? – Beaumont. + Beaumont da kim? – Vazgeçmem gereken bir çalışan. + Ne yaptı ki? – Kendini tam on sene hapiste yatacak duruma soktu. İşte bunu yaptı. Eğer Beaumont’u tanıyor olsaydın o kadar zamanı hayatta hapiste geçiremeyeceğini biliyor olurdun. O zaman Beaumont’un bunu engelleyecek bir şeyi yapacağını düşünürdün. Yani bu pislik federallere hakkımda her şeyi anlatabilecek durumdaydı. Yani durum “Ya ben ya da o.” ya gelmişti. Bilirsin dostum. Ben asla olmazdım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarda argo kelimeler kullanmayınız.
Herhangi bir kaydınız yok ise yorumlama biçimini "anonim" olarak seçiniz.